REGULAMIN
USŁUGI PRZECHOWYWANIA DANYCH
§ 1.
- Wszelkie Utwory i pliki wykonane w ramach usług fotograficznych i projektowania graficznego zostają przechowywane na dysku Google Drive w folderze klienta przez 31 dni z możliwością pobrania ich na dysk, a następnie zostają usunięte,
§ 2.
- Utwór wykonany przez firmę Visual Art pozostaje jego własnością, której prawa autorskie zostają przeniesione na zleceniodawcę w zakresie opisanym w zawartej pomiędzy stronami umowie, lub wynikające z regulaminu dostępnego na stronie www.v-art.pl/regulaminy.
- Wykonawca po upływie 31 dni od udostępnienia zleceniodawcy utworów w serwisie Google Drive, nie ma obowiązku dalszego ich przechowywania ani ponownego udostępniania.
REGULAMIN I
USŁUG PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO ORAZ WYDRUKÓW
§ 1.
- Niektóre elementy projektu graficznego mogą nie zostać wykorzystane, ze względów jakościowych lub formatu dostarczonego pliku,
- Kolorystyka projektów może w mniej lub bardziej znaczącym stopniu odbiegać od tej wyświetlanej na ekranie klienta,
- Wycena wydruku danego zamówienia jest ważna przez 14 dni kalendarzowych,
- W przypadku wydruku dostarczonego przez klienta projektu, musi on spełniać następujące kryteria:
- Format PDF w jakości drukarskiej lub wysokiej jakości JPG,
- Minimum 300 dpi,
- Wymiary dostosowane do zlecanego druku (za ewentualne dysproporcje nie odpowiadamy i nie podlegają one reklamacji),
- Plik w przestrzeni barwowej CMYK,
- Spady min. 3mm z każdej strony.
§ 2.
- Ilość poprawek graficznych danego projektu wynosi 2 (są to poprawki wpływające na układ projektu oraz zmieniające miejscowo lub ilościowo elementy graficzne projektu),
- Ilość poprawek tekstowych danego projektu wynosi 3 (są to poprawki zmieniające treść elementów tekstowych na projekcie, dodawanie lub odejmowanie tekstu w ilości powyżej 20 znaków uznawane jest za poprawkę graficzną),
- Za każdą dodatkową poprawkę wprowadzaną do projektu, powyżej ilości określonych w pkt. 3 i 4 może zostać naliczona opłata w wysokości 9,99zł netto za każdą poprawkę, doliczana do faktury końcowej.
- Jeżeli projekt Ci się nie spodoba, ale zlecisz jego poprawkę praca bez względu na finalną akceptację zostaje rozliczona w kwocie równowartości poprawek z wyłączeniem §2 pkt. 1 i 2,
- Po upływie 3 dni od przedstawienia zleconego projektu, uznaje się za milczącą akceptację go i podlega to rozliczeniu,
§ 3.
- Projekt po mailowej akceptacji nie podlega reklamacji zarówno w postaci projektu jak i zrealizowanego wydruku, wszelkie błędy i literówki należy sprawdzić dokładnie przez akceptacją projektu,
- Druk realizowany jest najprędzej po rozliczeniu faktury końcowej,
- Projekt realizowany jest zwykle w ciągu 24 godzin, jednak czas ten może ulec wydłużeniu nawet do 7 dni po ówczesnym poinformowaniu o tym klienta,
- Czas na realizację wydruków wynosi 24 godziny, może jednak także ulec wydłużeniu nawet do 10 dni,
- Kolorystyka wydruku może się nieznacznie różnić od projektu, ze względu na technologię druku,
- W przypadku poboru zaliczki na wykonanie większej ilości projektów, stanowi ona rozliczenie usługi oraz w przypadku braku akceptacji nie podlega zwrotu a projekty zostają wysłane klientowi,
- Po wykonaniu oraz rozliczeniu usługi projektowania i/lub wydruku, klient otrzymuje produkt najprędzej po rozliczeniu usługi,
- Po wykonaniu oraz rozliczeniu usługi projekt zostaje wysłany klientowi w formacie JPG i/lub PNG oraz PDF w jakości drukarskiej, po czym może zostać usunięty z dysku wykonawcy,
- Wszelkie projekty i pliki wykonane w ramach usługi projektowania graficznego zostają przechowywane na dysku Google Drive w folderze klienta przez 31 dni z możliwością pobrania ich na dysk, a następnie zostają usunięte,
§ 4.
- Projekt wykonywany przez firmę Visual Art pozostaje jego własnością, której prawa autorskie zostają przeniesione na zleceniodawcę w zakresie zwielokrotniania oraz udostępniania publicznie. Dalsza odsprzedaż jest zabroniona.
- Projekt w wersji edytowalnej z całkowitym przeniesieniem praw na zleceniodawcę to koszt 200% wartości projektu.
- Rozpowszechnianie, kopiowanie oraz udostępnianie projektu przed jego rozliczeniem jest zabronione.
REGULAMIN II
USŁUGI WYKONANIA STRONY INTERNETOWEJ
§ 1.
- Koszty wykupu domeny oraz hostingu na okres 1 roku pokrywa Wykonawca,
- Wycena wykonania strony internetowej następuje po konsultacji w zakresie:
- Ilości zakładek,
- Elementów na stronie,
- Ilości oraz typu rozszerzeń,
- Nazwy domeny,
- Rodzaju hostingu,
*z zastrzeżeniem, że cena podana przed wyraźną konsultacją opisanych powyżej elementów jest ceną przykładową, ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
- Zaliczka na wykonanie strony internetowej to koszt rejestracji domeny oraz hostingu i rozliczana jest osobną fakturą,
- Prace nad stroną internetową zostają rozpoczęte najprędzej po zaksięgowaniu płatności za fakturę opisaną w 1 pkt. 3
§ 2.
- Ilość poprawek graficznych na stronie wynosi 1 na każdą zakładkę (są to poprawki wpływające na układ strony oraz zmieniające miejscowo lub ilościowo elementy graficzne strony),
- Ilość poprawek tekstowych na stronie wynosi 1 na każdy element tekstowy (są to poprawki zmieniające treść elementów tekstowych na stronie, dodawanie lub odejmowanie tekstu w ilości powyżej 50 znaków uznawane jest za poprawkę graficzną),
- Za każdą dodatkową poprawkę wprowadzaną do projektu, powyżej ilości określonych w 2 pkt. 1 i 2 może zostać naliczona opłata w wysokości 39,99 netto za każdą poprawkę, doliczana do faktury końcowej.
- W przypadku braku akceptacji strony internetowej i braku chęci wnoszenia poprawek rozliczane jest 25% ceny usługi fakturą końcową,
*z zastrzeżeniem, że strona musi mieć wykonane omawiane wcześniej zakładki a dane do hostingu oraz panelu administracyjnego zostają przekazane Zleceniodawcy po rozliczeniu faktury końcowej,
- Cena wykonania strony internetowej przesyłana jest drogą korespondencji mailowej w ramach przedstawienia oferty,
§ 3.
- Zleceniodawca otrzymuje dostęp do panelu administracyjnego strony oraz może dokonywać wszelkich zmian na niej,
- Zmiany na stronie przez Zleceniodawcę mogą być dokonywane najprędzej po finalnym zakończeniu prac oraz rozliczeniu faktury końcowej,
- Za wszelkie usterki techniczne oraz graficzne na stronie powstałe na skutek działań omówionych w 3 pkt.1 Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
- Za brak przedłużenia okresu rejestracji domeny oraz hostingu Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
- Za ewentualne problemy z funkcjonowaniem strony Wykonawca ponosi odpowiedzialność przez okres jednego roku od dnia rejestracji domeny.
Z wyłączeniem o którym mowa w §3 pkt. 3
- Strona powinna wyświetlać się prawidłowo oraz czytelnie zarówno na komputerach stacjonarnych oraz urządzeniach mobilnych na następujących przeglądarkach:
- Mozilla Firefox,
- Google Chrome,
- Safari,
- Opera,
- Microsoft Edge,
§ 4.
- Cena wykonania strony internetowej zawiera koszt optymalizacji SEO,
- Pozycjonowanie strony internetowej opisane jest w osobnym regulaminie,
- Strona internetowa będąca przedmiotem usługi może być linkowana ze strony Wykonawcy tj. www.v-art.pl/strony-www
REGULAMIN III
USŁUGI WYKONANIA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
§ 1.
- Usługa wykonania identyfikacji graficznej firmy/marki realizowana jest w trzech etapach, po których sukcesywnie jest rozliczana,
- Zleceniodawca zobowiązany jest do udzielania informacji oraz konsultacji każdego projektu w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu przedstawienia prac oraz próby kontaktu,
- Niestosowanie się do 1 pkt. 2 niniejszego regulaminu może skutkować rozwiązaniem współpracy oraz zakończeniem prac na danym etapie i wysyłkę ukończonych projektów. Nie skutkuje to zwrotem poniesionych dotychczas kosztów,
- Cena wykonania usługi oraz jej zakresu jest przesyłana drogą korespondencji mailowej w ramach przedstawienia oferty,
- Wykonanie identyfikacji graficznej firmy/marki obejmuje wykonanie logotypu i księgi znaku,
§ 2.
- Pierwszym etapem jest konsultacja Zleceniodawcy z Wykonawcą lub osobą do tego wyznaczoną i powinna poruszać ona następujące kwestie:
- Ogólny wizerunek firmy/brandu,
- Potencjalną grupę docelową,
- Wizję zleceniodawcy oraz określenie oczekiwań,
Przejście do następnego etapu współpracy następuje po podjęciu decyzji
o rozpoczęciu projektu oraz wpłacie 33% wartości wycenionej usługi na poczet
wykonania szkiców, co rozliczane jest fakturą 1/3,
- Drugi etap następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Wykonawcy oraz obejmuje:
- Wykonanie szkiców projektu logotypu,
- Konsultacja szkiców oraz naniesienie poprawek (maksymalna ilość 3 poprawki szkicu, każda kolejna to koszt 49zł netto doliczana do faktury 2/3). Zakończenie etapu drugiego następuje po akceptacji szkicu i finalizacji logotypu oraz wpłaty kolejnych 33% wartości usługi i rozliczane jest fakturą 2/3,
- Etap trzeci następuje po zaksięgowaniu drugiej wpłaty na koncie Wykonawcy po której rozliczone jest 66% wartości usługi, obejmuje on:
- Wykonanie księgi znaku opierającej się na projekcie logotypu oraz wcześniejszych konsultacjach,
- Wykonanie opcjonalnie dodatkowych projektów uwzględnionych podczas wyceny usługi,
Po wykonaniu księgi znaku oraz opcjonalnie dodatkowych projektów następuje wpłata 33 % wartości usługi na podstawie faktury końcowej 3/3 stanowiącej rozliczenie 100% wycenionej usługi,
§ 3.
- Zleceniodawca otrzymuje drogą elektroniczną wykonane projekty w ramach całej usługi po zaksięgowaniu faktury rozliczającej całą usługę,
- Udostępnienie projektów materiałów biurowych o których mowa w 1. Pkt. 5 w formacie edytowalnym tj. PSD możliwe jest wyłącznie za dopłatą kwoty określonej w dodatkowej wycenie,
- Zleceniodawca otrzymuje projekt logotypu w następujących formatach:
- EPS,
- PDF,
- JPG,
- PNG,
- Zleceniodawca otrzymuje księgę znaku w formacie PDF,
- Wykonawca po końcowym rozliczeniu zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych na przesłanie oświadczenia odnośnie praw autorskich dotyczących logotypu oraz księgi znaku na Zleceniodawcę,
- Czas na realizację zlecenia wynosi 31 dni z możliwością wydłużenia o czas zwłoki pomiędzy wpłatami na poczet podjęcia kolejnych etapów współpracy,